Info

ADB Administratieve Dienstverlening is haar werkzaamheden als eenmanszaak gestart in augustus 1997, aanvankelijk in combinatie met een fulltime baan in het bedrijfsleven.

In dat bedrijfsleven is gedurende  een periode van 20 jaren een meer dan ruime ervaring opgebouwd in diverse functies, variërend van telefoniste/typiste tot medewerker salarisadministratie en hoofd administratie.

Deze jarenlange ervaring alsmede een aantal vakgerichte opleidingen vormen de basis van ADB Administratieve Dienstverlening.

Op 1 januari 2011 is het dienstenpakket aanzienlijk uitgebreid.

Ons klantenbestand kent een grote variëteit, momenteel werken wij voor bedrijven, verenigingen en stichtingen in de volgende sectoren:

Administratieve dienstverlening, Autohandel, Beheer, Bouw, Catering,

Culturele instellingen, Detailhandel, Electrotechniek, Goede doelen,

Groothandel, Horeca, Kamerverhuur, Landbouw,

Meubelindustrie,  ZZP-ers.

Werkzaamheden in de diverse sectoren hebben ons in aanraking gebracht met een scala aan softwarepakketten, niet alleen op gebied van boekhouding en salarisadministratie, maar ook bijvoorbeeld projectadministratie, voorraadbeheer en ledenadministratie, etc.

Door nauwe samenwerking met een softwarebedrijf kunnen wij bemiddelen bij de aanschaf en installatie van eenvoudige en betaalbare softwarepakketten. Deze pakketten zijn bovendien uitwisselbaar met de software waar wij zelf mee werken, wij kunnen dan ook als eerste lijn helpdesk fungeren en ook administraties van onze klanten eenvoudig inlezen voor verdere verwerking zoals o.a. de BTW-aangifte of het opmaken van het jaarrapport.

Tevens kunnen wij bogen op een jarenlange ervaring voor wat betreft de organisatie van evenementen, vooral op sportgebied maar bijvoorbeeld ook een consumentenbeurs.

Daarnaast zijn wij ook werkzaam voor particulieren, met name op het gebied van ondersteuning bij bewindvoeringen of bijvoorbeeld het op orde brengen en houden van de administratie alsmede IB-aangiftes.

Kortom, ruime en gedegen ervaring op een heel gevarieerd gebied. En mochten wij de benodigde kennis even niet zelf in huis hebben, dan kunnen we beschikken over de ervaring en expertise van enkele accountantskantoren, alsmede enkele collega administratiekantoren met wie wij samenwerken.